1806984.jpg

Suuret kiitokset Turku! niin hauskaa mulla ei ole ollut pitkään aikaan kun viime Lauantaina :)
olimme klubilla jo kello 18.00 ja klubi alkoi kello 19.00.
Ensimmäisenä koomikkona lavalle asteli Sami Hedberg ja Samilla oli todella hauskoja juttuja ja mä nauroin koko ajan :D ja toisena koomikkona oli Heli Sutela ja Helilläkin oli todella hauskoja juttuja ja nauroin vedet silmissä ja viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä koomikkona esiintyi André Wickström :) ja kun Sami kutsui Andréta lavalle niin ensin André ei meinannut tulla ja Sami pyysi yleisöä huutamaan Andréta ja vähän ajan kuluttua André sitten tuli lavalle :). Keikan jälkeen menin takahuoneen oven viereen ja André odotteli mua siinä ja me juteltiin vähän aikaa koska Andrélla oli kiire toiseen paikkaan katsomaan muiden esityksiä ja kun tapaaminen oli melkein ohi ja kun andré sanoi että nyt piti mennä niin mä rupesin itkemään andrén olkapäätä vasten kun tuli niin ikävä :( ja andré lohdutti mua ja sanoi "älä sure kyllä me vielä nähdään"
mutta kyllä mua pikkasen hävettää......sellainen oli stand up,turku! :)