Hei hyvät ystävät pitkästä aikaa :)

Enää neljä viikkoa Stand Up,Turku! tapahtumaan,tuntuu että viikot ei mene yhtään nopeasti ja mä en jaksais odottaa yhtään viikkoa enää vaikka sanonta kuuluukin ("Sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa").
Tuo ei kyllä päde muhun yhtään ei siis niinku yhtään tunnustan olen kärsimätön ihminen ja jos tiedän että kun on tulossa jotain kiva ja hauska viikonloppu niin oon niin kärsimätön että ei mitään järkeä. :D
Olen nyt sitten Facebook yhteisön jäsen ja olin hetken ihmeissäni siitä että kun olin jo viikon ollut facebookissa niin sain 16 kaveria ajatelkaa 16 kaveria :)
olin kieltämättä hyvin yllättynyt ja tässä kohtaa haluaisin kiittää niitä 16 kaveria jotka ovat ottaneet mut kaverikseen facebookissa kiitän ja kumarran.
Olen muuten taas jäänyt koukkuun Big Brotheriin,tosin en kyllä tiedä yhtään miksi katson sitä joka ilta kello 22.00 mutta on pakko katsoa kun tämän vuotisessa bb:ssä kilpailee mun vanhojen naapureiden poika Niko en kyllä tuntenut Nikoa heti mutta sitten äitini sanoi että Niko on asunut perheensä kanssa samassa kerrostalossa missä mekin kauan aikaa sitten asuimme :) toivottavasti Niko pärjää bb:ssä ettei häntä häädetä jo tällä viikolla pois talosta.
Mutta nyt tuli pitkä blogi päivitys että huh huh....nooh täytyyhän blogiakin päivitellä edes joskus :)

nyt toivotan kaikille blogini lukijoille oikein mukavaa syksyn alkua ja pitäkää huolta toisistanne :)
olen vielä hetken tässä koneen äärellä ja sitten katson BB Extran ja Salatut Elämät (ja 22:00 Big Brotherin)
löytyisipä netistä jotain kivaa mitä voisin laittaa tänne blogiini.